Innolink Oy kysyi marraskuussa 2018 Viljavan kyvystä palvella asiakkaitaan. Vastaajia oli viimevuotinen määrä. Viljavan asiakkaat arvostavat luotettavuutta, henkilöstön tavoitettavuutta sekä kykyä ratkaista eteen tulevia ongelmia mahdollisimman nopeasti ja joustavasti. Viljavan varastojen henkilöstö sai hyvät arvosanat näissä asiakkaille tärkeissä asioissa. Kehittämiskohteina nousivat esiin erityisesti 24/7 itselastaamismahdollisuus sekä digitaaliset palvelut. Vastauksissa varastokohtaisesti tuli esiin selvästi varastotilan saatavuuden vaikutus varaston saamiin arvosanoihin asiakkailta. Tämä näkyi erityisesti Naantalin, Loviisan ja Loimaan toimipisteissä.

Suuri kiitos asiakkaille vaivannäöstä. Saamamme palaute on äärimmäisen arvokasta toiminnan kehittämisessä.